Кріейтор — «вигадник» на комерційній основі

Кріейтор (з англ. — Творець) — креативний директор компанії, людина, яка відповідає за розробку, ведення і контроль рекламних проектів.

Творець — так можна перекласти це незрозуміле слово. А ще краще — «вигадник». Людина, що працює Кріейтор, звичайно може придумати все, що знадобиться: від рекламного слогана про дитяче харчування до концепції нового журналу або телешоу.

Творча натура і великий обсяг знань — ось що об’єднує всіх кріейторів. Робота вимагає хорошого знання психології людей, їх смаків, звичок і пристрастей.

Мабуть, одна з найбільш поширених сфер, де працюють кріейтори, — реклама. Написання статей, словестних товарних знаків, сценаріїв для рекламних роликів — все це їх робота. Завдання кріейтора — подати продукт так, щоб на нього відразу звернули увагу.
Повинен володіти:

творчими здібностями;
творчим почуттям;
творчою сміливістю;
гнучкістю мислення;
добре розвиненою уявою;
неабияким почуттям гумору;
бездоганним смаком;
широким кругозором;
володіти даром переконання і презентаційних навичок, тобто вміти представити свою ідею замовнику.

Креативний директор керує колективом дизайнерів або копірайтерів. У його обов’язки входить координація роботи рекламного відділу, розробка концепції рекламних проектів, розробка фірмового стилю компанії, контроль за здійсненням рекламної діяльності з творчої сторони. Він також стежить за творчим процесом, виходячи з вимог замовника. Він повинен бать генератором ідей.
Повинен вміти:

працювати з людьми;
бути комунікабельним;
генерувати яскраві, нестандартні ідеї;
розбиратися в журналістиці і психології, основах менеджменту і маркетингу;
завжди перебувати в курсі останніх подій, нововведень, тенденцій і технологічних ідей, у сфері піару, реклами та засобів масової інформації.

У цю професію приходять художники, дизайнери. Споріднена професія — арт-директор.

Оставьте комментарий