Головні завдання маркетолога

Сучасний ринок абсолютно непередбачуваний. І, тим не менш, він живе за суворими законами. Їх потрібно знати, щоб «використовувати» для досягнення максимального результату в бізнесі — ось головне завдання маркетолога.
Холодний розрахунок або інтуїція?

«Максимальний результат» — поняття широке. А чому ж конкретно займається цей фахівець?

На перший погляд, робота їх виглядає досить нудно. Сиди і вивчай, які зміни відбуваються на світовому ринку, на скільки виріс рекламний бюджет фірми-конкурента, у що це може вилитися і як вплинути на розвиток бізнесу.

З іншого боку, кожна задача, яку вони вирішують, вимагає творчого підходу. Як створити марочну продукцію, яким чином правильно провести рекламну компанію, як удосконалювати товар, через кого організувати і налагодити ефективну дилерську систему, де прокласти шлях для якнайшвидшого просування товару …

Робота маркетолога — це поєднання системи і безпосередньо характеру людини. У ній дві сторони — технології і мистецтво. Розробка стратегій, брендинг — це технологія, зміст процесу. А мистецтво — це вже робота з людьми, яка вимагає душі і таланту, уяви. Адже залучення покупців — це спілкування, гра, шоу.
Ажіотажний попит

Маркетолог вважається однією з найперспективніших спеціальностей. Це підтверджує і відкриття у вузах все нових спеціалізованих кафедр і факультетів, де з молодих людей, як обіцяють педагоги і адміністрація, зроблять «геніїв в галузі управління ринком».

Маркетингові дослідження — це неймовірно цікава професійне життя. Хоча вчитися на маркетолога насправді не особливо весело, швидше навпаки. «Насіння» ж майбутніх паростків з’являються на стадії спеціальної освіти. Навіть якщо не навчать нічому конкретному (у деяких вузах викладання маркетингових дисциплін вельми туманно), у молодих людей буде потужна теоретична база, на якій вже легше вибудувати подальший практичної навчання. Без цих знань ви залишитеся самоучкою, і навіть якщо досягнете справжнього успіху, то дуже не скоро. Правильно «піднести» себе, переконати керівництво в тому, що маркетинг — не ваша особиста примха, а економічно необхідний крок для розвитку даного бізнесу, можна тільки тоді, коли є чим аргументувати. А саме вміння не прийде — цьому навчить вища школа.
«Страшилка» для абітурієнта

Звичайно ж, у абітурієнта головний головний біль — це майбутні іспити. Але дуже важливо розрахувати свої сили не тільки на кілька «гарячих вступних деньків», а й на наступні п’ять-шість років. Прочитайте наступні рядки, і бути може вони допоможуть вам зробити відповідні висновки.

Після надходження тільки все починається. І попереду у новоспечених студентів достатньо випробувань. Майбутня професія до чого зобов’язує. У тому числі до грунтовних загальноекономічних знань.

Студенти вчаться, як найбільш ефективним чином використовувати ресурси компанії і отримати максимальний прибуток. А для цього треба вміти добре рахувати. Саме з рахунку і починається осягнення азів маркетингу.

Крім математики та інформатики, в навчальний курс перших двох років входять комп’ютерні дисципліни, (студенти називають їх «компот»), філософія, історія, політологія. Звичайно, нікуди не піти і від чисто економічних дисциплін: економіки і фінансів, статистики, товарознавства, діловодства.

Маркетологи повинні вміти управляти не тільки ринком, товарами, але і тими, хто їх споживає. Тому не останнє місце серед общеспециальная предметів займає блок комунікативних дисциплін: поведінка споживачів, реклама, взаємодія з клієнтами, комунікативний вплив, логіка психологія, соціологія, культурологія.

Приблизно з другого року навчання «накачаних» економічними знаннями студентів починають присвячувати в святая святих маркетингу. Це аналітична підготовка маркетингових рішень, маркетингові дослідження, аналіз діяльності конкурентів, управління продуктом, комунікації, реклама, PR, персональні продажі.

В цей же час йде знайомство з методами роботи, якими користується маркетолог: різноманітні опитування, тестування, фокус-групи, аналітичні дослідження. А також програмні продукти, які допомагають обробити і проаналізувати отриману інформацію.

Нарешті, черга доходить і до вивчення основ маркетингу в різних галузях і сферах діяльності: промисловості, сфері послуг, міжнародному бізнесі, банківській справі, інформаційному ринку, праві, торгівлі, електронної комерції. Взагалі маркетинг — суто практична наука. Тому студентів дуже активно, і не тільки під час практики, занурюють у вирішення реальних проблем, акцент робиться на активних формах навчання: конкретних ігрових ситуаціях. Майбутні «приборкувачі» ринку беруть участь у різноманітних тренінгах та семінарах.

Оставьте комментарий